20 januari 2018, SKN-dag

De SKN-dag is elk jaar weer één van de hoogte punten van het karateseizoen binnen Stichting Karate Nederland. De afgelopen jaren zijn we verrast met mooie stages en hebben vele leraren hun kennis en inzichten gedeeld. Ook op 20 januari zal dit weer het geval zijn met een verassend en vernieuwend programma.
Tijdens de SKN dag zullen jullie op het volgende programma getrakteerd worden.

10.00 – 11.00 uur Shintai No Kata verzorgd door Theo van Pomeren (Tejima)
11.00 – 12.00 uur Verassingtraining verzorgd door …..
12.00 – 12.45 uur Lunch verzorgd door SKN
12.45 – 13.45 Grappling* verzorgd door Michel Koopmans (Shonin Ryu)
13.45 – einde SKN-No-Kata & verzorgd door Stichting Karate Nederland

SKN-No-Kata-Cup
* Neem een t-shirt mee om in te trainen eventueel aangevuld met een korte broek. Grappling wordt ook wel free-style
worstelen genoemd. De stage is geschikt voor jong en oud.

SKN-No-Kata-Cup
Nieuw dit jaar is de SKN-No-Kata-Cup. Tijdens de SKN-dag zal gezamenlijk het SKN-No kata getraind worden waarbij de puntjes op de i gezet zullen worden. De stage wordt afgesloten met kata wedstrijden waarbij bepaald zal worden wie zich Nederlands kampioen SKN-No-Kata mag noemen.
Tijdens de wedstrijden zal er gewerkt worden met een volwassenen en jeugd poule waarbij er mooie prijzen te winnen zijn.
Alvast oefenen? Kijk dan op http://www.stichtingkaratenederland.net/skno-kata-video. Het beloofd een mooie, leerzame en vooral heel gezellige dag te worden en hopen jullie in grote getalen te mogen verwelkomen. Dus wacht niet langer en meld je zo snel mogelijk aan!

Aanmeldingsformulier, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Stichting Karate Nederland

PS. Gebruik de button op deze pagina om je direct in te schrijven!